У цьому матеріалі ми розглянемо кілька маркетингових порад, які ви можете використати для просування вашого малого бізнесу, збільшення продажів і розвитку.
Навіть за допомогою найпростіших стратегій ваша діяльність може принести значні результати, якщо ви скористаєтеся цими перевіреними маркетинговими порадами.
Маючи правильний маркетинговий план, ви можете багато чого досягти, не витрачаючи цілих статків.
Створіть бізнес-сайт, що приноситиме прибуток
Перш ніж думати про те, як просувати свій сайт, переконайтеся, що він може перетворити відвідувачів на покупців.
Немає сенсу залучати трафік на ваш сайт, якщо всі відвідувачі клацатимуть мишею, проте нічого не купуватимуть.
Ось кілька способів, як створити сайт, що принесе успіх:
Зосередьтеся на перетворенні відвідувачів на покупців
Для розвитку вашого малого бізнесу вам потрібно більше, ніж просто професійно оформлений веб-сайт. Естетика сама по собі далеко не зайде. Оптимізуйте свій веб-сайт для конверсії, використовуючи переконливі тексти, стратегічно розміщені заклики до дії тощо.
Надайте чіткий опис вашого бізнесу
Переконайтеся, що ваша домашня сторінка точно представляє ваш бізнес. Опишіть, чим ви займаєтеся, хто ви і які переваги можуть отримати ваші клієнти, працюючи з вами.
Презентуйте свої продукти та послуги на сайті, а також додайте зображення вашої цільової аудиторії, яка взаємодіє з ними.
Не забувайте підкреслювати переваги, які пропонує ваша продукція, а не її характеристики. Це забезпечить кращу конверсію.
Публікуйте високоякісний контент
Контент є надзвичайно важливим для маркетингу вашого бізнесу, оскільки він залучає вашу аудиторію та підвищує рейтинг у пошукових системах.
Ваш контент залежить від вашої цільової аудиторії та цілей. Використовуйте типи контенту, які відповідають вашій аудиторії та приносять найбільшу користь.
Спробуйте такі типи контенту:
Статті та публікації в блогах
Добре написаний контент, спрямований на допомогу, розвагу або надання цінної інформації, допомагає будувати відносини з читачами.
Наприклад, якщо ви продаєте одяг, опублікуйте в блозі статтю про сучасні модні тенденції або поради, як поєднувати та комбінувати одяг.
Інфографіка
Інфографіка полегшує сприйняття складної інформації та статистики для вашої аудиторії, що приваблює її. Крім того, це чудовий спосіб перепрофілювати контент.
Списки
Подання інформації у вигляді списків робить ваш контент легшим для читання, розуміння та поширення.
Інтегруйте маркетингову аналітику у свої стратегії
Цифрова маркетингова аналітика допомагає вам оцінювати, аналізувати та вимірювати ефективність ваших кампаній та інших маркетингових зусиль.
Вона дає вам практичну інформацію про ваші кампанії, допомагаючи вдосконалювати маркетингові стратегії та приймати кращі бізнес-рішення.
Дотримуйтесь цих порад, щоб інтегрувати аналітику у свою маркетингову стратегію:
Вивчайте поведінку своєї аудиторії
Моніторинг того, як ваші клієнти взаємодіють з вашим брендом, допоможе вам вдосконалити свої стратегії та маркетинговий план для кращої конверсії.
Відстежуйте джерела потенційних клієнтів та їхній дохід
Знаючи, де вам вдається генерувати лідів та отримувати прибуток від маркетингових зусиль, ви зможете визначити кампанії, які варто підтримувати, видалити або вдосконалити, щоб досягти максимальних результатів.
Насправді це ціла наука, і якщо не впевнені, де почати вчитися, ми рекомендуємо, наприклад, подивитися безкоштовний курс на Coursera.
Працюйте з лідерами думки
Використовуйте інфлюенсерів, читачі яких є вашим цільовим ринком, для просування вашої продукції та утвердження вашого авторитету.
Коли лідери думок просувають продукт або послугу, вони негласно дають зрозуміти, що довіряють продукту та його виробнику. Зрештою, вони не стали б займатися просуванням, якби не були задоволені продуктом.
Коли інфлюенсер схвалює вашу продукцію, його підписники також починають довіряти вам.
Шукайте інфлюенсерів за категоріями, кількістю підписників та лайків в Instagram, Telegram, Youtube, чи до прикладу Facebook.
Зручний пошук Youtube каналів можна зробити тут
Запуск реклами в соціальних мережах
Розширення ваших платних стратегій за рахунок реклами в соціальних мережах дозволить вам доповнити ваші інтегровані маркетингові кампанії, підвищити рівень залученості, розширити охоплення, залучити більше трафіку на ваш сайт і збільшити продажі.
Отримайте максимальну віддачу від ваших кампаній, скориставшись цими порадами з маркетингу в соціальних мережах:
Визначте цілі вашої кампанії
Незалежно від того, чи хочете ви підвищити впізнаваність бренду, залучити трафік на свій сайт або згенерувати потенційних клієнтів, встановлення чітких цілей допомагає вашій команді зосередитися на тому, що важливо для компанії. Це не дозволить їм займатися іншими справами, які лише відволікають увагу.
Визначте свою цільову аудиторію
Створення персонажів покупців допоможе вам зрозуміти больові точки ваших клієнтів і створити цільові повідомлення та маркетингові стратегії для ваших кампаній у соціальних мережах.
Особлива подяка Freepik/Stories за надані зображення